Цей
модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі
спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
- Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні
- Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів
- Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
- Учні мають бути активним у власному навчанні;
Ми, вчителі повинні планувати навчальний процес,
враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні
способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, щоб вони
стали впевненими та незалежними в навчанні. ні когнітивні стилі, різні ступені
розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий